torstaina, syyskuuta 24, 2009

Hyvä ja vahva kaverimme Ray Stantz

Suomalainen ystäväni Haamujengistä (engl. Ghostbusters) nimeltään RAY Stantz on ollut pitkään kieli kuumana pokerin suhteen. Olen yrittänyt väittää hänelle pitkään, että mitään pokeripeliä ei voiteta nuolemalla kortteja, mutta hän ei ole vain uskonut.

Kaverini RAY on pitkään väittänyt, että Monopoli on paras peli tässä maailmassa. Olen yrittänyt jutella hänellä, kehunut häntä, jopa välillä torunut häntä. Lopulta olen oikeasti samaa mieltä. RAYn monopoli on hyvä, jos kaikki saavat kulkea Erottajalla ilman, että tarvitsee kysyä lupaa lupaa Erottajan ylittämiseen.

Kaverini RAY on tosin joutunut ongelmiin, koska hänen ottoisänsä on ottanut kaikki rahat ja kierrättänyt vaimonsa Yennan (lausutaan Kenna) kautta kaiken muualle. Kenna (lausutaan Kepu) on kuitenkin ottanut RAYlta kaikki mun monopolisetelit sillä aikaa kun olin vessassa, ja nyt Jaguli (lausutaan minä) on hyvin vihainen.

Pokerisivut: Nuorisosäätiö jakanut vaalirahaa myös Rayn hallituksen puheenjohtajalle
Iltasanomat: Jukka Vihriälä ehdottaa uusia eduskuntavaaleja
Helsingin sanomat: Keskustan Vihriä haluaisi hajoittaa eduskunnan

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

repesin :D

Anonyymi kirjoitti...

Komppaan edellistä. Asiaa.