tiistaina, maaliskuuta 17, 2009

Pokeripostauksia

Sain töistä hienon tuolin. Töitten jälkeen soitettiin, että lähdetkö pelaamaan pokeria. Houkutteleva oli tarjous. Olen aikaisemmin laskenut, että 30% mahdollisuudella jään useasti voitolle peliporukasta. Joten jos itseni kanssa sovitan vain sen, paljonko minulla on varaa hävitä, niin voittaisin pitkässä juoksussa. Mutta enhän minä voi ohivetojen ja bluffcallien jälkeen. Sovin itseni kanssa 20 euroa. Lopputulos 70 euroa miinusta.

Ei vielä pahimpia miinuksia mitä on sessioissa vedetty, mutta kassanhallinnan kannalta näyttää huonolta. Olen yrittänyt sopia, että pokeria pelatessa ei tule asettaa voittokattoa vaan ainoastaan tappiokatto. Tähän tietenkin pitää lisätä, että voittokatolle pitää asettaa jokin siedettävä poistumismuoto, jos voittokäyrä lähtee laskuun.

Mutta ei. Sitä ei pystytä tekemään. Olen aina välillä miettinyt, että miksi en pysytellyt shakissa ja goassa. Varmaan siksi, että ihmiset eivät halua pelata niitä pelejä. Scrabblesinkin pelaajat ovat hyvin harvassa.

Ei kommentteja: