sunnuntaina, helmikuuta 24, 2008

Facebook vaaliaseena

Kuten arvata saattoi, niin Facebook on todellakin halpa markkinointiväline. Pikku hiljaa Hok-Elannon vaalien alla alkaa, jos ei nyt tulvia, niin saapua kohtelias määrä liittyä edustajistoon pyrkivien kannatusryhmiin ja muistakaa äänestää -tapahtumiin.

Eräs ystäväni epäili, että tässä tullaan menemään ihan spämmiin asti. Minua ei tämä kehitys nyt yhtään huoleta. Voin avoimesti osoittaa tukeani vaikka miljardia ehdokasta kohden, mutta ei minulla ole kuin se yksi ääni. Epäilemättä tulemme kuitenkin joskus siihen tilanteeseen, kun Facebookissa perustetaan ryhmiä joiden nimet ovat "Älä saatana lähetä mulle kutsua liittyä mihinkään kannatusryhmään" tai "Mä äänestän, mutta en kerro ketä". Tietenkin perustetaan myös näiden vaalien alla jossain vaiheessa "Kokoomus - ei minun edustajistooni".

Ei kommentteja: