tiistaina, heinäkuuta 10, 2007

Holtinkoskin Meemi

Tämmöinen meemintsi tuli Holtinkoskelta. Kerro seitsemän asiaa itsestäsi. Haastan seuraavat: Aura Tamminen, Mikko Sauli, Niina Siitonen, Jussi Saramo, Laura Tuominen, Riku Eskelinen, Jukka Huhta ja Eka bini.

1. Luulin joskus, että Suomi on osa Ruotsia. Näinhän asia on ollut, mutta tosin kauan ennen minua. Asian valjettua, luulin myös, että Ruotsi ei ole koskaan ollut missään sodassa.

2. Opetin ala-asteella opettajia käyttämään tietokoneita. Sen aikaisen mittapuun mukaan olisin nörtti, nykyään en ole.

3. Opettelin soittamaan pianoa musiikkiluokan pääsykokeisiin parissa kuukaudessa. Pääsin sisään sävelkorvalla, vaikka soitostakin onnistuin saamaan pisteitä.

4. En ole koskaan lukenut Nummisuutareita, Kalevalaakin olen lukenut vain vähän. Ryhmä-X:ää olen lukenut sitäkin enemmän.

5. Haluaisin tulla lakimieheksi, näyttelijäksi, ohjaajaksi, kirjailijaksi tai supersankariksi.

6. Pidän ismeistä. Olen omasta mielestäni jonkin sortin sosialisti, feministi, kommunisti, anarkisti ja basisti, paitsi silloin kuin muut määrittelee mitä ne asiat on.

7. Mulla ei ollut mitään hajua siitä, mitä mä tulisin kirjoittamaan näihin seitsemään kohtaan.

edit:
Laura Tuominen vastasi jo.
Samoin Mikko Sauli.
Siitosen Niinakin.
Eka Bini tarjoile omat 7 asiaansa.
Hukkajukka tekee työtä käskettyä.

1 kommentti:

Mikko Sauli kirjoitti...

Haasteeseesi vastattu on.